Gå til innhold

noen som veit om toåringen i dødsbrannen mistet foreldrene??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står på vg at de ble reddet.

Skrevet

Eller nå ble jeg litt usikker, i vg står det at jenta var 9 mnd....hmmm

er det en annen dødsbrann du mener?

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Tenker du på den brannen i Tyskland. Barnet der var en en 2år gammel gutt.

Tviler egentlig på at foreldrene overlevde dessverre...alle rømningveier/trapper sto i brann, og det var derfor de kastet barnet ut av vinduet slik at en brannmann tok i mot...tviler på at de klarte og hoppe selv?

Det va veldig høyt....

Skrevet

Jeg leste i VG i dag at moren pådro seg så store skader at hun senere døde av dem. Dessverre...

Skrevet

Står på VG nett nå at begge foreldrene overlevde. Og babyen var 9 mnd (ikke 2 år som det stod i går).

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Og det var visst en jente ikke gutt som jeg skrev...gosh, for helt frysninger av det bilde der babyens svever i luften...heldigvis gikk det bra!!!:-)))

Skrevet

Rart.. sikker på det ikke er to forskjellige hendelser? Det sto jo i avisen at moren døde... rart de skriver det hvis det er feil...

Skrevet

Håper moren overlevde da! er så synd om den lille jenta mistet moren sin...huff, tar fort til tårer av sånt jeg.. en grusom situasjon! jeg leste også på vg at foreldrene overlevde.. dere med annen info, kan dere legge ut linker?

Skrevet

Vet desverre ikkje nåkka om foreldran til den babyen, men reagerte allerde i går på at den babyen så myyye yngre ut enn 2 år. Vet at ongan ser forskjellig ut, men dette barnet som det va bilde av i vg hadde ordentlige babytrekk. Så trur nok at riktigere alder e 9 mnd.

Skrevet

Kan avisen være bedre oppdatert enn nettet? hmm.. flere som har VG avisa og kan bekrefte at moren døde? bare sånn i tilfelle det er to saker som f.eks blir forvekslet. Forøvrig er det trist at minst 9 personer mistet livet i brannen, herav 5 barn..

Skrevet

Regner med at VG nett er ganske så oppdatert. Når jeg leser der nå, står det at foreldrene til den 9 måneder gamle jenta overlevde, men at moren fortsatt er innlagt på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...