Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 ville bare informere om den herligste siden med virkelig fine,trendy og behaglige gravid klær! Er i usa men krona er sterk så det er nå det gjelder å få mest mulig for pengene! http://www.destinationmaternity.com/collectionviewall.asp?MasterCategory_Id=29&website_Id=8&ViewAll=true
Supermamma;-) Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Oj, så det er HER alle mammaklærne har gjemt seg altså..;-) (dytter)
Vicca Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Høres kjempefint ut. Her hvor jeg bor er det ingen butikke for oss som er gravide...typisk!!!
Tre er topp:) Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Har noen bestilt klær fra denne siden og fått det sendt til norge?De hadde så utrolig mye fint. Jeg bare lurte på om dere måtte betale mye i toll og moms.
WildPrincess Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Har dere bestillt og fått noe fra disse enda??? Lurer litt på hvordan str er her? Hva ca tilsvarer en M? myyye fint
Tre er topp:) Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg bestilte 4 kjoler og 5 topper på denne siden på tirsdag og fikk pakken levert på døren idag. Klærne var kjempe fine og veldig billig. De har størrelsesguide på nettsiden. Så jeg bare målte meg selv og fant str. Passet veldig bra. Kjempefornøyd.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 Heisann.. =) hvordan er størrelsene der? er de små i størrelse eller store? =)
Mini LK Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Fant en del fine og nyttige ting her og skulle til å trykke bekreft på ordren da jeg så at shipping var 70$ dvs nesten 500 kr, syns d var litt vel drøyt og avbrøt bestillingen, synd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå