<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Noen som har erfaringer med denne vogna? Noen som vet hva nyprisen ligger på? Fant ei brukt til 4000,-. Synes egentlig 4000,- er dyrt for en brukt navn, men regner med at disse vognene sikkert er veldig dyre ny da?
1baby,og 1 spire Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Koster nesten 8000 her i Norge er en del å spare på å kjøpe i Sverige
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Takk for svar:) Antok at den var dyr, og det var jammen litt av en pris!! Vet du hva prisen ligger på i Sverige da?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg kjøpte min for 6100,- i sverige, og da var kursen bra:) gleder meg til vi skal begynne å bruke den:)
kajfla Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 hvor i sverige kjøpte du den for 6100? og når? og mener du nå i NOK eller svenske kroner? jeg har sjekket rundt og de prisene jeg har fårr oppgitt er rundt 7500 svenske kroner
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hei, har du tenkt å stjele vogna jeg har sett meg ut på finn.no nå? =) Jeg synes det ser ut som et godt kjøp, men synes at det er litt for tidlig å kjøpe vogn enda, selv om vi er ca like langt. Men then again, er jo ikke så dumt å spre utgiftene... Nei, må vente litt jeg... =)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Hehe, kan vel være at det er den samme ja:) Bor du i Trondheim du også? Synes egentlig også at det er altfor tidlig å kjøpe vogn enda, men sitter jo stadig og kikker på likevel:) Ikke den fargen jeg helst ville hatt, men den var veldig fin. Bare det at hadde egentlig tenkt å finne en billigst mulig vogn, vi har ikke så veldig god råd, og synes egentlig 4000 er dyrt for en brukt vogn. Tror nok uansett at vi venter en stund enda, og det blir nok ingen edge duo, selv om det er utrolig lekre vogner! Har vært inne på emmaljungas hjemmeside, og ville aller helst hatt en i fargen camo olive.*drømme drømme* =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå