♥2 små gull♥ Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Sitter og prøver å komme litt videre på sangen jeg har skrevet til min kjære... det er jommen ikke lett! Men så kom jeg på at kanskje vi må skrive noe til foreldrene våre også? Det er jo de som betaler for gildet, så de fortjener kanskje en takk...
Mamman til Mari Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Ja, må vel helst si noe hvertfall, hvis en har en grunn til det da selvsagt.... Vi kommer ikke til å ha noen egen sang eller egen tale til foreldre/svigerforeldre, men begge to vil nevne dem og takke dem spesifikt i talene våre.
Merete S. Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hei. Hvis det ikke er grunn til noe annet, er det vanlig at foreldre/svigers blir nevnt. Det er flere varianter her. Hvis både brudgom og brud holder tale, kan begge ta dette med i talen. Der brudgom/brud holder velkomst-talen, blir ofte takkingene tatt med der. Mange bestiller også en felles sang til barndomshjemmene. Her kan man fint bruke en ferdig sang og tilpasse denne, eller man kan lage en helt ny sang. Men vi lever i 2008, og dersom det føles unaturlig å takke foreldrene, gjør man det rett og slett ikke, det finnes jo så ymse familieforhold......
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 vi skal bare laste ned en ferdig sang fra nette vi.bedre enn ikke no:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hater taler, sanger osv... og vet at min far ville grudd seg til bryllupet om han måtte opp å si noe foran en hel forsamling... Men er disse tingene nødvendig?? Bare lurer jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå