Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Prøver, og prøver, og prøver og prøver. Men tror dere jeg går ned noe? NEI! Drittlei, like før jg går på pulverkur. Æsj! Noen med råd om en god slankekur som virker? Vet at man bør spise mindre og trene mer, men skulle hatt av 3 kg på 3 uker. Æsj!
Pampers123 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Klart du klarer det!Du må spise lite og ofte, kanskje kutte ut brødet til frokost og f,eks spise eggerøre, knekkebrød f.kes? Godis til lørdag (og ikke hele lørdag ), Drikk masse vann og grønn te.. Det går så fint så!Kanksje ikke tre kg på tre uker, men du klarer sikkert å gå ned noe Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Du klarer sikkert å slanke deg, men vær obs dersom du ammer. Du kan miste melka...
Legekjærringa Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Mister man melka hvis man slanker seg? Det viste jeg ikke...men det som er sikkert er at det ikke er bra fordi avfalsstoffene går ut i melka når du forbrenner fettet. Spis hver 3 time og drikk masse vann, om morgenen kokt vann med litt lime i (som te). Unngå for mye brød og pasta etter lunsj. Sug på en bit mørk sjokolade hvis søtsuget blir for ille. Unngå salt. eh...må følge rådene selv nå jeg også....grønnsaksstaver i plastpose i kjøleskapet...knaske knaske... blir så j--- sulten når man ammer Lykke til
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Fant en skikkelig fin artikkel på lommelegen ang. tips til å gå ned i vekt. Massevis av kjempegode tips!! http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=331503
ramløsa- nok en gang Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Trening er skikkelig slitsomt, særlig hvis formen er sånn passe. Men veldig effektivt, da. Tenk over hvor viktig det er for deg å gå ned, bit tenna sammen og tren! Etterhvert blir det også bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå