Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Har så lyst til å strikke den ape-genseren fra dalegarns temahefte fra Kristiansand dyrepark til barna mine! Men, jeg er jo ikke noen super-strikker...Hehe.. ;-) Mitt spm er derfor: hvordan er den å strikke? Er det bare rett og vrang, eller må jeg ut med noe mer kunstferdig strikketekninkk? Her er forresten linken til genseren, om noen kan se for meg som ikke skjønner noe av dette: http://www.dale.no/dalegarn/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=0100-190&produkt_nr=19003_3&under[]=1100&under[]=0100®ion=no#
esmase Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det ser ut som det er kun rett og vrang. Men noen av dem hadde mye mønster,så da må du være obs på at du ikke strammer når du strikker det. Sånn "hår" er bare å klippe en viss lengde og knyte fast på genseren,så det greier du :-) Hvis du har strikket gensre før,så greier du dette også! =)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Takk for råd og tilliten! ;-) Hehe, da tror jeg sannelig jeg sender mamma på garnbutikken for å kjøpe garn i morgen - synes jo de apekattene var råsøte!! :-)
esmase Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 de var kjempefine! Jeg likte godt den med løva,men jeg har gutt,så det er sikkert derfor =)
kanutteogkruttet Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Dattera mi har fått en apegenser nå og jeg vet om en liten en til som har samme sort... Vil bare si at de kan være litt trang i halsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå