babysjuk82 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Invendig. Fordi da er d my enklere og se når d er så tidli:-)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg tok utvendig i uke 8 sist. De så alt de trengte å se da:) De sa de ville prøve utvendig først, og evt ta innvendig hvis de ikke så nok. Men det slapp jeg:)
eple3 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Innvendig UL taes i uke 9. Dersom det kun er for å bekrefte graviditet og ikke noe annet og det er gode apparater kan det være at det taes utvendig så tidlig - men det er isåfall veldig sjeldent. Har tatt ivf og tatt mye tidlige UL'er pga komplikasjoner, blødninger osv og har ikke tidligere hørt om noen som har tatt utvendig UL før uke 12/13. Man ser mer, og skarpere bilder på innvendig UL.
Happy happy:) Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Har lurt litt selv på å bestille time til tidlig ul bare for å være sikker på att det er liv der inne. Er i uke 7. Hvordan fungerer innvendig ul,er litt redd for gynekologer sjønenr du, og har hørt att denne er ganske ubehagelig. Stapper de den bare oppi skjeden eller enda lengre inn? Sorry detaljer:)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tok utvendig ultralyd i uke 9+3, og vi så alt veldig bra
Brillemamma Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Tror nok det blir innvendig ul ja. Og det er ikke vondt nei:) De har en slags stav, på størrelse med en grillpølse som de stikker inn, ikke langt inn i hele tatt, merker det knapt:) Så det er ikke noe å være redd for iallefall!
Miss Misantrop Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Som du ser sier annenhveren at det blir innvendig eller utvendig. Alle de som sier innvendig sier at DET BLIR innvendig så da kan vi tydelig vis se bort fra alle de menneskene som hadde utvendig ultralyd. ..
lana<3 Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Jeg fikk utvendig i uke 7....men det var fordi jeg er så tynn og derfor ikke har noe som står i veien.... Hvis du ikke liker tanken på innvendig kan du jo først spørre om de kan prøve utvendig og hvis det ikke går ta det innvendig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå