Gå til innhold

Omgangssyke - hvor mange runder med oppkast per barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stålsetter meg for natten... er alene hjemme med to små (gutt på 3 år og jente på 4 mnd). Og gutten har nok fått omgangssyke med seg hjem fra barnehagen. Han har kastet opp to ganger i kveld.

Dere som har vært gjennom dette i vinter, hvor mange ganger kastet barna opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silje har hatt det 3 ganger på kort i tid nå. To ganger i desember og en gang som var i går.. Hun blir ferdig med det fort, er over etter ett døgn.. denne gangen ble det bare den ene oppkasten,men har vært litt slapp og veldig vond i hodet..

Elias har hatt to ganger, en i desember, som gikk fort over, og en nå i sist uke, da kastet han opp mandag, torsdag og fredag, og diare, onsdag, torsdag, fredag og lørdag, han kastet opp hver gang han drakk eller spiste, stakkars.. nå er han frisk da, med unntak av forkjølelse og øyekatar, arg.....

God bedring da..

Skrevet

Er også alene da mannen min er på jobb i utlandet, så håper virkelig ikke jeg blir smittet...

Skrevet

slik er det i familien her;

Jeg holder på i 12-14 timer spyr 3-4 ganger hver time

Det samme med eldste sønnen

Mellomste spyr 4-5 ganger på 12 timer så er han ferdig..

Mannen min er ferdig etter runde nr 2...

Gjett om jeg er misunnelig på mannen min da...

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Og for god bedringen!

Håper du slipper flere runder nå, hørtes slitsomt ut den der siste.

Mannen min er offshore. Regner ikke med at jeg kan få han hjem tidligere heller, så jeg får bare bite tennene sammen og håpe at det ikke tar så hardt i meg. For smittet tror jeg ikke jeg klarer å unngå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...