Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Det eneste jeg kan merke er litt menssmerter i løpet av dagen, men de er verken vonde, lange eller ofte.. Blir litt bekymret jeg; er ikke kroppen min i modningsprosess i det hele tatt?!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Du har garantert hatt kynnere, du har bare ikke merka de ennå.. Heldige du! Flere som ikke merker kynnere, men man har de gjennom nesten hele svangerskapet..
Kjukka Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg gikk også å venta på de kynnene... fikk de aldri... ble satt i gang 3 uker før termin pga. svangerskapsforgiftning... fikk aldri noe åpning, og det hele endte med ett akutt ks. Men er heldigvis forskjellig fra person til person da...
<3Sosivov<3 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Venter mitt 3.barn og har aldri kjent en kynner! Vet ikke hvordan det kjennes ut, men jeg tror man vet hvis man har det. Jeg har gått overtid med begge guttene mine og modingsprosessen tok tid med begge. Kanskje en sammenheng med at jeg ikke har hatt kynnere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå