Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Fullstendig klar over at det er en uvane, så dersom noen skulle påpeke det, så er vi klar over det Han er 4 mnd, og vil gjerne kose med hånda mi til han sovner. Men han har alltid noen lurer i løpet av dagen hvor han sovner på egen hånd også ved hjelp av kosekluten sin. Fler?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 min var sånn rundt 4 og 5 mnd han og... men etterhvert ble det veldig vanskelig å sovne selv igjen på natta når han våkna, noe han gjorde ganske mye. måtte kose, stryke g alt det vi gjorde for at han skulle sovne. så det ble et problem til sist. så når vi flytta han inn på eget rom så slutta vi å dulle og, ikke kose hånda, stryke osv. fikk selvfølgelig nattakos og sånn. smokken og så gikk vi ut. funka fint. sovner nå ofte om igen uten hjelp på natta. før kunne han bruke 1 time hver gang han våkna. men hvis det ikke er et problem så er det jo bare kos )
trulletrollemor Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jada, sånn her også! Gjerne holde hånda gjennom hele sovingen :-) Hun er 4 mnd og har hatt det sånn en stund, over 1 mnd. Men hun har et koseteppe også som "avlaster" meg litt. Og om natten sover hun ganske fint selv, det er duppene på dagen hun er mest masete.
mamamaren Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Her har ikke håndkosinga blitt noe problem i det hele tatt. Da han sov hos oss gav jeg ham gjerne hånden når han våknet om natta, så han (og vi) ikke våkna skikkelig. I tillegg var hånda "kosekluten" hans i de fleste andre tilfeller. Nå er han 7 mnd, og sover for seg selv. Når jeg legger ham storsmiler han, "danser" litt under dyna, og noen ganger (egentlig skjelden) strekker han seg mot hånda, tar den bestemt mot seg, og koser litt(kanskje 10 sekunder). Så kan jeg gå. Det er veldig greit å kunne kose litt noen ganger om han blir urolig på dagtid og, siden han ikke bruker smokk, men suger heller på pekefingen. Sånn var det hos oss i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå