Kristineee Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Våknet med vondt i ryggen og litt rød utflod. Hadde en følelse av at det var gått galt. Tok kontakt, og kom inn til legen med en gang. Ul viste at det var riktig som jeg trodde. Han ville jeg skulle ta utskrapning, men det orker jeg ikke. Det får komme ut når det vil. Orker ikke å avlutte dette på en benk under et kaldt lys med grønnkledde mennesker rundt meg. Nå har jeg tatt smertestillende og skal legge meg å gråte meg tørr...
juliogdesember Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 uff det var virkelig leit å høre. vet ikke hva jeg kan si for å gi trøst jeg. men sender gode tanker til deg ihvertfall.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 åh, huff. så lei meg på dine vegne. Ta deg tiden til å sørge. Sender en varm klem
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Det var trist at det gikk sånn. Jeg håper at kroppen din snart ordner opp selv siden du gjerne vil slippe et inngrep. Ta godt vare på deg selv i tiden fremover. Klem fra
Klara:-) Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hei Vet god hvordan du har det. Jeg opplevde sa på søndag ettermiddag. Det var ikke noe hyggelig opplevelse. Føler meg ganske tom nå. Bedre at kroppen får rydde og gi en ny sjanse til å få et friskt barn Lykke til, å ikke gi opp
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Ikke noe hyggelig å miste nei. Men det er verst nå når hormonene er på topp. Men for å si no hyggelig å oppmuntrende så er man fryktelig,sykt,skummelt å seriøst fruktbar etter en SA. Det tok meg 23 dager før jeg fikk en positiv test etter en SA i Desember. Er nå i min 8 uke. Håper virkelig alt går bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå