Miss L å di Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Det dreier seg om en sølvring som jeg fikk da jeg var liten (3år ca) av en snill, gammel nabokone som het Lovise. Den var aaalt for stor, så jeg skulle gjemme den bort til jeg ble stor slik at den passet. Jeg gjemmte på den i mange mange år... Men så var den plutselig borte. Gamle Lovise er død, og ringen passer nok på fingeren min nå.. Viss noen kan "se" ting, kan dere ikke hjelpe meg? Plager meg sånn at ringen er borte! Den er i sølv, og ser ut som den er "vridd".... Meg: 27.12.83
kaos83 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 heisann, jeg ser den en liten skuff, sånn liten skuff som i et lite barne møbel om du skjønner.. kan det stemme?
Miss L å di Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 steike! Det er nok ikke umulig, men hvor i huleste er den skuffen? Har bodd litt forskjellige steder opp gjennom årene, og flyttelassene er vel ikke alltid blitt pakka opp. Ser du om den står hos bestemor, eller hos mamma? På loftet eller i kjelleren??? Plis plis plis... Ble litt gira nå!!!
Miss L å di Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Kan jo hende noen har tatt den... At den ligger i noen andre sin skuff?
kaos83 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 heisann, kanaskje hos bestemor... men får opp at ingen har tstt den.... men tror heller ikke den er hjemme hos deg... skuffen blir skjeldent eller aldri brukt...
Miss L å di Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 hjemme hos meg er den garantert ikke, men hjemme hos mamma eller hos bestemor. Vi bodde der en periode når jeg var liten. Men huset deres er jo kjempestort! Aner ikke hvor jeg skal begynne... :-o
kaos83 Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 begynn på loftet hos bestemor.. se i en sånn liten skuff som i et barne møbel:) den er veldig liten.. lykke til hold meg oppdatert:)
Miss L å di Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Tror ikke det står barnemøbler på loftet til bestemor, men jeg skal se... Men bare for å ha noe å gå etter, er møbelet 1x1 meter eller 20x20cm? Bare så jeg vet hva slags størrelse jeg skal se etter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå