Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Det står jo at man for all del ikke må varme opp rester, men babyen min spiser som regel i to omganger. Spiser en del og så steller jeg og så vil han ha mer. Kan jeg da varme resten av flaska opp igjen, eller må jeg lage nytt?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Kan du ikke lage to omganger da? Og heller lage litt halvparten hver gang?
*mamma*til*markus* Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har pleid og gjøre det.. Lagde en regel for meg selv at jeg kunne gjøre det hvis den hadde stått i romtemp maks en halv time.. men hvor riktig dette er vet jeg ikke, men jeg gjorde hvertfall det og ingen skade er skjedd..
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Ja, noen ganger må jeg også gjøre d. D sies at man kan gi den på nytt innen en time for da har ikke melkebakteriene utviklet seg ennå.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Min lille spiser også som vanlig i to omganger. Fordi han stortsett bæsjer seg ut, midt i måltidet. Jeg setter bare lokket på flaska, å lar den stå på bordet til vi er ferdig. Mini bryr seg ihvertfall ikke om at den ikke er 37grader. Litt kaldere gjør ikke no. Det står jo at mme kan stå i opptil en time, etter man har blandet. Så det er vel ikke no problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå