Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 6-7 uker på vei, og det er første gangen. Har ikke legetime før neste torsdag!

I dag fikk jeg litt lysoransje utflod, og har litt stikksmerter nederst i magen.. Har noen erfaring med dette?

Lege sa jeg bare måtte vente å se hva som skjedde. Det behøvde absolutt ikke å være noe å bry seg om, men det kunne også være en begynnelse på en spontanabort.

Jeg er kjempenervøs og livredd for å miste!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta det helt med ro, jeg hadde det sånn og det er mer eller mindre normalt...;)

Det kommer ikke fra fostersekkern, din, men fra skjeden som om det skulle vært mensen....

Hvis du bestiller en privat ul, så får du svar på dette, det vil gjøre at du tar det mer med ro også;)

Lykke til;)

Skrevet

Hei...

Om du har en begynnelse på en SA burde du allerede ha små klomper som ligner på hinner. Jeg har hatt mye utflod mine 8 uker nå. Noen ganger lys å andre ganger farget. Men man merker om man har en SA.

Skrevet

Er 8 uker og 3 dager på vei. Har hatt en del gulaktig utflod , noe som var helt normalt. Har også en del stikninger og lette smerter i nedre del av magen. Men har vært på ul. Alt er helt perfekt. Smertene og stikningene er bare livmoren som utvider seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...