Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Noen som vet hvor man kan bestille "bilskilt til vogn" sånn med navn og fødselsdatoen på. Noen som forstår hva jeg mener?
lillespiren2:) Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hei.. Veit de selger sånne skilt på diverse babybutikker, har blant annet sett sett det på barnas hus.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 søk på barnevogn skilt på nettet så kommer det opp en side du kan bestille,ganske grei pris..
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Syns slike skilt er koselige og informative, men er det bare meg som er skeptisk til at alle skal vite navnet på barnet mitt? Ser for meg skrekksenarioer med kidnapping hvor vedkommende kan bruke navnet til barnet etc.. Det høres sikkert ut som megaparanoia men likevel.. Skeptisk... :s (Og svar på spm: Finnes brosjyrer og bestillingsmuligheter i flere babybutikker og sikkert også på nettet som nevnt her)
Endeligbaby.. FØDEKLAR! Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 God morgen;) Se på baby-huset.no.. farlig mye fint.. hehe.. Noen utrolig fine tepper der, rosa eller blått.. med navn på barn,fødselsdato,lengde og vekt.. utrolig nusselig.. sånn skal hvertfallt vi ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå