Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har utrolig mye tarmgass, hva gjør jeg med det? Har hørt det er normalt prompe ca 20 ganger pr døgn, men jeg slipper ut mer enn det, myye mer! Det er skikkelig ubehagelig, for er jeg på jobb må jeg holde igjen til jeg er på do el, og får veldig fort mageknip. Råd?
#Ariadne# Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 legg om kostholdet. ikke drikk lettbrus og lettsaft
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Da er vi to!!!Spiser du mye halvfabrikat eller mye med kunstig søtning og sukker, kutt det ut!! Og prøv Vita Biosa..fås kjøpt på helsekosten!
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Prøv å bare spise f.eks spelt brød fra baker brun eller en annen baker. Dvs, ikke hvetemel.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Enig i at du må legge om kostholdet. Jeg merker det godt. Var i et selskap hvor vi bare fikk baguetter. Visste at jeg ikke burde spise det, men var sulten. Resten av kvelden var et mareritt. Prøv deg fram hva du tåler. Start med brødmat, så lite som mulig av hvetemel. Speltbrød og "boksebrød"= grovt brød o boks eller plast er bra.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Kjøp minifom tabletter på apoteket. I løpet av 2 dager merker du bedring.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Det jeg gjorde var å kutte ut brødmat med grove knekkebrød, det var min redning )
blond Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Hvis rådene du har fått ikke hjelper kan det være "nerver". Er du anspent og nervøs i sosiale sammenhenger? Det kan gjøre at du får mer luft i magen. Har du regelmessig avføring? Hvis ikke kan det være årsaken til problemet ditt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Hvis du kjeder deg på jobb, så kan du sette lighteren forran fisringen å tenne på fisen din... da forsvinner lukta også:-)
Super-Langbein Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Du må nok slutte med det der, ellers vil du forårsake like mye skade på ozonlaget som kuene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå