Gjest irismor Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er et innlegg et annet sted på siden her om hvor vanskelig det er å få/finne seg venner på et nytt sted. For litt over et år siden var det ei her inne som tok på seg den oppgaven å prøve å "pare" venninner her inne. Hun fant min bestevenninne til meg =)) Anlej og jeg snakker sammen på telefonen ofte og det suser sms`r frem og tilbake. Jeg vil mer enn gjerne gjengjelde det hun gjorde for meg og Anlej. Så send meg en mail eller pm så skal jeg gjøre så godt jeg kan =)) Gjerne med sted og alder =) Så skal jeg som om vi kan få startet noen gode vennskap =)) Jeg videresender mail eller pm til den som bor i nærheten av deg :-)
Gjest irismor Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Mailadr kanskje =) [email protected] c",)
Gjest irismor Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Da sender du meg en mail eller pm ;-)
våken_om_natta Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Dytter litt på denne jeg. Fint tiltak! Har du hørt fra mange??
Gjest irismor Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Ikke så mange, men det kommer vel flere utover kvelden =)
mamamaren Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Denne må jo dyttes! Ellers blir det tynt...
anlej Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Denne fortjener helt klart å dyttes opp igjen!!! Får håpe flere er like heldige som deg og meg irismor snuppa =)))
Gjest irismor Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Har fått den =) Men de som til nå har meldt seg så er det ikke så mange som bor i nærheten av hverandre. Men det kan jo hende det er noen som ikke har sett innlegget og ikke fått meldt sin interesse enda.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 er det ikke typisk?? jaja, vi får håpe flere melder seg:) bra tiltak iallefall! det skal du ha!
Vibbemor Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Dette vil jeg være med på, har sendt deg pm :-)
Under den hvite bro Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 ok dette blir jeg med på....få se hva skjebnen bringer meg hihi nå må alle nordfor trondheim melde seg på tjoho
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 6. februar 2008 #18 Skrevet 6. februar 2008 Har også sendt deg en pm;)
Gjest irismor Skrevet 6. februar 2008 #22 Skrevet 6. februar 2008 Har sendt ut noen mailer og pm. Får håpe det klaffer hos noen. Har ikke fått ordnet for alle enda :-( Men håper enda flere melder sin interesse ;-)
Under den hvite bro Skrevet 6. februar 2008 #23 Skrevet 6. februar 2008 har slettet post i kassa mi så håper du finner en til meg og hihi
Gjest irismor Skrevet 6. februar 2008 #24 Skrevet 6. februar 2008 Ikke enda men jeg kan stikke innom når vi kjører til Svolvær på sommerferie =)
Under den hvite bro Skrevet 6. februar 2008 #25 Skrevet 6. februar 2008 JAAAAA kom innom...hihi *venterspent*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå