Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Det er vel kanskje en ønskedrøm, men finnes det en krem eller lignende som kan stramme opp huden på magen, og kanskje litt på puppene også? Eller er det noe annet jeg kan gjøre? Syns det er litt vel mye ekstra hud foran her nå som magen har forsvunnet og er ferdig med amming! Anyone?
Lille L Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hm, kremer vet jeg ikk om det finnes, det finnes sikkert men om det hjelper er en annen sak?! Jeg skal ihvertfall ta minibukplastikk om 6dager for og stramme opp magen:P
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hm, bukplastikk blir litt for voldsomt for meg tror jeg, får heller vurdere det når jeg har fått de barna jeg vil ha
Lille L Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Nå kom jeg på en ting ang kremer.. En vennine av meg bruker en krem som er fra Bioderm(sånn det skrives?) For og stramme opp og den skal nok funke veldig bra påstår hun:P.. Du kan jo spørre på et parfymeri el no:)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Ja, no sånt jeg tenkte på da. Kanskje noen som har noen gode eller dårlige erfaringer?
Nit@™ Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 http://www.yves-rocher.no/shop_app/app_NO/jms.jsp?_JMS_FLOW_ID_=2&_JMS_FLOW_NAME_=Main_JFLNUM_1&nav=product&familyNodeId=&lineNodeId=&articleNo=75132 Denne var det noen her inne som hadde veldig gode ord om. Jeg kjøpte den, men når man husker å smøre seg 1 gang hver 14. dag kan man jo ikke vente at den skal hjelpe da ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Hvorfor tror alle at man kan finne en krem eller en pille også er det gjort. Det er selvfølgelig umulig å smøre bort både løs hud og hengepupper. Samme som rynker. Det går bare ikke... sukk. Om du ser på feks "how to look good naked" så tester de produkter for det meste og det er ingen ting som virkelig gjør alt det som blir lovet. Klart det hjelper hunden å smøre seg inn, men tror det like godt kan være spenol som noe dyrt merke. Du får trene og spise sundt, så kanskje huden tar seg litt sammen. Og drikk masse vann. Ellers er det nok bare kosmetisk kirurgi som hjelper.
Nit@™ Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Troen har hjulpet (lurt) mange den (S)TinkerBelle<3 Man blir da aldri for gamel til å tro på mirakler... eller? ;o)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Så klart tror jeg ikke en krem vil løse "alle mine problemer", men det er lov å håpe at en krem kan hjelpe litt vel? Og som du sier, å smøre seg inn kan sikkert hjelpe huden, og jeg vil da gjerne vite om noen har gode erfaringer med f.eks Spenol, First Price Body Lotion (om noe heter det), eller en rådyr krukke til 8000,-/liter. Jeg både trener, spiser sunt og drikker vann og har ikke en kilo for mye, bare litt for mye hud...derfor jeg spør!
tre små... Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 tror nok ingen kremer hjelper. men tror nok trening kan hjelpe en god del.. huden vil kunne stramme seg inn ved trening men det tar tid så man må nok være tålmodig og trene jevnt!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 jo, det tror jeg at jeg har blitt for gammel til nita. greit at spenol hjelper, men det gjør bare at huden ser penere ut.. ikke så tørr! Det beste er nok bare å gi kroppen masse tid til å komme seg ovenpå igjen tror jeg, eller som ei her sier.. bukplastikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå