Gå til innhold

Har dere barneforsikring? I tilfelle hvilken, og hva koster den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke barneforsikring, gutten vår er 1 år. Men vi bør kanskje ha? Hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har i gjensidige. Vi betaler ca. 1500 kr i året.

Skrevet

Har også gjensidige, betaler sikkert det samme som hun over da. Så har vi barnas trygghetskonto i tillegg, da er de forsikret gjennom den også

Skrevet

oi det var mye synes jeg.

Vi har gruppe forsikring på alle sammen og livsforsikring samt boligforikring og betaler ca 300-400 kr og det er gjennom forbundet og er ikke sikkert på banken men tror det er gjensidig nor.

Skrevet

Gjensidige. Mener det er rundt 1800,- året.

Ulykkes & sykdomsforsikring.

Men nå skulle samboer se på tilbudet han har fått gjennom den nye jobben sin.

Skrevet

Samme som Challaballa. Skal vist være best i test.

Skrevet

Ja vi har fra If...mener det va 1200 kr/ år (ca.)

Skrevet

Sparebank1, og aner ikke hva jeg betaler for det gjør besteforeldrene til Lille. En slags eh..livsgave. hehe.

Skrevet

Jeg har alle forsikringene våre gjennom mitt forbund og i gjensidige.

Er du sikker på at du betaler så lite?

Vi betaler ca.5700 kr i året for død og uføre på mannen og død på meg.Men det er med dobbel utbetaling.

Og ca.400 for innboforsikring i året.

Har også bilforsikring og reiseforsikringen der.

Skrevet

HI her. Så at coop hadde en barneforsikring til ca 600 kr/år. Det er jo mye billigere enn disse andre. Er det bare crap da?????

Skrevet

Det du må sjekke er at de både er forsikret mot uføre/død etter sykdom OG ulykker, ikke bare ulykker! Og gjerne at du får utbetalt sykepenger ved evt sykehusopphold. Ellers er det vel utbetalingssatser osv som er den største forskjellen tror jeg.

Skrevet

Har storebrand. 130 kr mnd. Men vurderer å bytte til gjensidige..Litt dyrere,men tror den dekker litt mer

Skrevet

Har Gjensidige barne og ungdomsforsikring her ..

Skrevet

Jeg har sparebank1, den koster en del (tror det var 139kr mnd) men man får det man betaler for.

Dekning både for sykdom, ulykke og medfødte lidelser som dukker opp i etterkant. Mange av billigforsikringene dekker bare ved sykdom, og fakta er at bare ca 5% av alle tilfeller der barnet trenger behandling eller tilrettelgging kommer av ulykke. Så da sjønner man hvorfor ulykkeforsikringene er så billige, forsikringselsakpet har en veldig liten risiko ved de forsikringene.

I tillegg så har sparebank1 sin forsikring en uførekapital som gir barnet en utbetaling etter det er fylde 18år, dersom det er ufør. Dette kan komme godt med om man skulle være så uheldig.

Den er i tillegg G-regulert. Dvs at dekningene endrer seg etter som prisnivået endrer seg. 100kr i dag er nok neppe verdt det samme om 10år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...