¤mamma¤ Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er så nysgjerrig. Hadde IKM i dag, og ingen mens, men egentlig vanskelig å si helt sikkert syklus, fordi jeg bare har hatt en menstruasjon etter jeg fjernet spiralen..... Negativ test i forgårs:(
temine Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Man må ikke, men jo lenger urinen har fått ligge i blære jo større konsentrasjon av hcg kan det bli ved en evt graviditet. Greit å vente 4 timer i alle fall:)
¤mamma¤ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Oki, takk! KAn prøve å vente til i morgen, da;) (Allerede testet 4 negative, og dette er 1pp) HVordan skal dette ende?! Gratulerer til deg, med svak test !!!! En strek er en strek, og to er to:)
temine Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Takk og takk, skal teste i helga igjen da...håpe den er positiv dag og:) Er som deg jeg og skjønner du...tester og tester selv om jeg vet det er for tidlig:) Lykke til, håper det lyser positivt mot deg i morgen tidlig:D
¤mamma¤ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Shit shit shit! Troooor, hvis jeg ikke hallusinerer at det er en svaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek, men den er nesten usynlig!!! Herregud! Får magesår av mindre;) Tester igjen til helgen, jeg også Krysser fingrene for oss:;)
Mata Hari Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Da sier jeg gratulerer! Testene mine har også vært veeeldig svake, men jeg tolker dem som positive Lykke til videre!
¤mamma¤ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Takk Mata Hari! Wiiiiiiiiii, jeg er EKSTATISK!!!! Kan jo ikke ringe til noen heller akkurat!! To uker gravid, hvis jeg er heldig! Forrige gang ble jeg også gravid umiddelbart etter at jeg fjernet spiralen.... Men nå er jeg jo ikke 100% sikker. Bare 60/65%
prins06+2til Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 bare et spørsmål til deg, hvor lang tid tok det etter at du fjernet spiralen, at du fikk mens og normal syklus?? forige gang jeg ble gravid, testet jeg positivt midt på dagen med cb digital, gravid kom opp i displayet med en gang, jeg bare satt å ventet på ikke jeg hehe dum vet du.
¤mamma¤ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 Hei nette83, jeg tok ut spiralen 7.januar, fikk menstruasjon 8.januar. Ok altså svaaaaaaakt positiv test i dag! Forrige gang ble jeg gravid etter to mnd. Har brukt Levonova hormonspiral
prins06+2til Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 ja det er den jeg bruker også, skal ta den ut i 25 februar, skal ikke bli gravid før i april har desember barn fra før så jeg håper på et vår barn egentlig, men tenkte det kunne være greit å la kroppen få komme seg i gjenge igjen før vi satt igang med prøvingen. tok oss 9pp før jeg ble gravid etter pille slutt
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 hei eg og fikk en svak strek i dag men usikker så har lyst å kjøpe ny test i måro elle gå til legen. pga eg har mer lyst å sjekke hcg nivåe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå