Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Det hakker hele tiden på tvèn så det går jo ikke ann å få med seg noen ting, blir koselig å se unge mødre og greys i kveld ja.... pokker ta... Bare ett lite syte innlegg fra meg, etter en lang og slitsom dag med to syke små, og endelig kunne sette seg ned og slappe av......
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 her er det å drittvær:/ forje uke datt unge mødre ut midt i episoden. trodde jeg skulle klikke da
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 "Gratulerer, du har fått en leverandør som ikke er i bruk" Det er get på sitt beste! Her har tv'n fallt ut for en god stund siden, og har tydeligvis ingen planer om å komme tilbake=( Lurer på hvor lenge jeg har nett....
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 "det ekke no stress, det er get"... haha, den reklamen er så bra:D men ja, skjønner det er kjipt! :/
ana baroma Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Ja, ja, her har hele den vanlige antenna tatt kvelden i Tuvastormen. Men vi har et nydelig, klart bilde på NRK2;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå