hmmm? Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 ååå jeg gleder meg sånn... synd det er sesong avsluttning i dag... huff...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 JAAA!!! Men synd det er ses avslutning:((
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 gleder meg såååååååååååååå mye... til at det er ferdig.. Så frustrerte fruer kommer tilbake:) hehee
2.runner.up Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Gled og gru dere jenter til episoden i kveld! Så dn for 3 mnd siden og ble irritert kan man si :-) hihi!
hmmm? Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 hehehe, frustrerte fruer er jo kjekt det også men er kommet så godt inn i greys. nå at det blir vanskelig å omstille seg
Lille Luna Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Jeg gleeeder meg:-) Har vært på Deli de Luca og kjøpt Jellybeans og skal kooose meg med den siste episoden denne sesongen. Også kommer jeg sikkert til å gråte litt...det gjør jeg nesten alltid til Grey`s anatomy.
Guttebaby:) Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jenter:) Gå inn på www.alluc.org... der kan dere se hele neste sesong av greys... Det er det jeg driver med for tiden;)
hugolina med henrik 1 år Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 jeg synes det er synd at det er siste episode, men nå kommer jo snart fruene tilbake da JIIIPPPII
mamman t o.a Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 gleder meg jeg også men synd det er avslutting,for jeg kan ikke fordra frustrerte fruer
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 hei du som heit guttebaby på nick.. å anbefal www.alluc.org... får du virus på dataen da??? e bærre så redd førr å få virus førr å se seria å sånt.. å vill ikke ha en krasja data igjen.. meeen har du fått nå virus da eller?? litt redd førr det da shø... men veldii fristanes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå