Gå til innhold

Dere som har peiling på facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å være med i et nettverk og i en gruppe uten at de andre i nettverket/gruppen får se profilen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det ligger under innstillingene dine på sikkerhet

Skrevet

privacy --> profile (edit settings) . der velger du hvem som får se hva. :-)

Skrevet

Hmm.. finner det ikke jeg.. *Føler meg dum nå*

Skrevet

øverst til høyre når du er innlogget står det "privacy", og når du klikker på den kommer du til privacy overwiev; velg profile, og SÅ kan du justere tilgangen på profilen og hva som skal vises for hvem..:P

Skrevet

Ja, jeg finner "profile". Men inne der står det ingentign om nettworks og groups hos meg... Kanskje jeg må melde meg inn i de først? Er verken medlem av gruppe eller nettverk nå.

Skrevet

neida, stemmer det. F.eks (kopiert fra den siden på facebook):

You can control who can see your profile — your friends can always see your profile, and you can allow all your networks or some of your networks to see your profile.

Profile: (og her er det en nedtrekksliste hvor du kan velge mellom only my friends, all my networks and all my friends, eller some of my networks and some of my friends... dersom det f.eks er innstilt på only my friends betyr det at de i nettverk eller grupper du er med i IKKE kan se profilen din, med mindre de også er i vennelista di). Litt balete å forklare, men skjønte du? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...