Gå til innhold

Er det ut med flisebord midt på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger hjelp fra interiørekspertisen på DIB...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er ut. :o) Hehe.

Onkelen min laga til det når de laga nytt bad, men han tok det veeeeldig langt opp på veggen, sånn at det abre var den borden, 2 fliser, og så tak, om du skjønner. Det ser greit ut.. Men midt på veggen syns ikke jeg er noe fint. men det er min smak da :)

Skrevet

Blir det ikke kjedelig med grå fliser på gulv og hvite liggende på vegg?

Noen andre forslag?

Er egentlig lei bord så da er jeg litt "med" da....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, kanskje...? (jeg har det på badet da ;o) ) Men fordelen er at man ikke trenger og ta hensyn til noe når man vil sprite opp med annet tilbehør :) Kommer jo helt ann på hvordan rommet er, hvordan ting skal stå i forhold til hverandre, osv osv

Skrevet

Absolutt ikke ut :) men det kommer jo litt ann på hva slags bord man bruker også da!

Skrevet

Hvor ofte har du tenkt å pusse opp badet ditt? ;) Det er lettere å bli lei fliser med mønster enn nøytrale klassiske fliser. Jeg har pusset opp et av tre bad, flisene på gulv er sandfarget og veggene er varmhvit - altså hvite med litt gult i. Iredning er i lys eik og veldig klassisk den også. Nå har jeg dilla på turkis, så nå er såpe, håndklær og noen lysestaker turkise. Går jeg lei bytter jeg bare farge på tilbehøret. Kommer til å gjøre noe tilsvarende på de andre badene.

Har ikke planer om å gjøre noe med badene utover det de neste 20 årene i hvertfall.

Skrevet

flere meninger?

borden er i tilfelle smårutete (ca 2 kvcm) i forskjellige grånyanser

Skrevet

Sett ei stripe (eller fler, hvis du ønsker) fra gulvet og opp til taket, det er det som er tingen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...