Gå til innhold

hvor hadde dere reist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere skulle reist bort 4 uker i mai?

trenger tips...;) noen som vil anbefale et fint sted å reise? trenget et barnevenlig sted men kan godt være et stykke å reise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens litt varmt i Mai, men Thailand frister meg.

Skrevet

har tenkt litt på Thailand, men tror det regner ganske mye i mai?

Skrevet

Det er veldig mye mulig. Da er det vel kanskje likedan i Malaysia på den tida???

Men det er ønskereisemål nr to for meg.

Skrevet

malaysia er også et sted jeg kunne tenkt meg...;) men har ikke sjekket så mye der.

tenker at det er så mye folk på slike steder.. vet ikke om det er steder der det ikke er veldig fullt på stranda feks.. er så slitsomt med masse folk og små barn som skal leke osv.. kan jo ikke gå to meter før de forsvinner ut av syne.. ogs det er jo så slitsomt.. vil dra et sted det er litt god plass på stranda...;)

Skrevet

Jeg kan sende en sms til tanta mi om du vil. Hun er fra Malaysia og kan sikkert anbefalle ett sted med barn i Mai.

Skrevet

kysten i itala eller frankrike! så mye flott å oppleve, kultur og atmosfære!!!!!

Skrevet

det hadde jo vært supert og veldig snilt da!!!:)

Skrevet

Malaysia er helt nydelig! Vi var i Malaysia i juni (broren min bodde i Kuala Lumpur m 2 små barn), og der var det helt supert. Har vært mye i Thailand (bodd i Bangkok), men synes Malaysia var bedre på mange måter. Vi var en helg på en øy som het Redang. Der var det helt utrolig nydelig... Ingen biler, måtte ta fly og båt fra KL for å komme oss dit. Har veldig lyst til å reise tilbake, men blir nok noen år til vi får muligheten...:) Men Thailand skal vi til i mars, blir godt det og..:)

Skrevet

Er ikke sikkert jeg får svar nå med en gang, men jeg har sendt sms iallefall. Sender deg en pm (eller har du mail) da jeg får svaret jeg.

Trur nemlig hun er i Italia på jobb denne uka...

Må bare skryte av tanten, hun er kravstor og nøye, så det hun finner ut er ting av god kvalitet.

Skrevet

Det hadde i såfall stått mellom Trondheim og Hawaii

Skrevet

kan godt legge det inn på dette innlegget når du får svar for jeg får ikke laget meg profil så da går det vell ikke ann å sende pm til meg, får bare opp feilmeldig av noe slag.

så bra ho er kravstor;)

Skrevet

har også lyst til å dra dit engang også, men da blir det nok en litt kortere tur, så ikke denne ganger. har lyst til å reise litt lenger ut i verden:)

Skrevet

Trondheim eller Hawai ja..;) tror jeg ville valgt det siste.. men nå er det ikke så langt for meg å komme meg til Trondheim da...

men Hawai er vell også ganske dyrt har jeg hørt...?

Skrevet

kjekt å høre fra noen som har vært i Malaysia da. så det var ikke helt fullt på stranda? var det finer strender og klart blått vann som på bildene eller?;)

Skrevet

Her er sms-svar fra tante:

Kuantan har mange fine strender og er rolig. Vi likte godt Hyatt hotellferie på Teluk Chempedak, Kuantan. Ett hotellrom for oss 4 (2voksne og 2barn) kostet oss i juli 07 350kr pr natt med frokost og roomservice med nye håndklær hver dag(man kan velge det selv) uten frokost og med roomservice en gang i uka er ca 160kr pr natt.

Skrevet

tusen takk!!:) det må virkelig sjekkes litt nærmere. veldig billig å bo der tydeligvis. 160kr er jo ingenting!:)

Skrevet

hadde dratt til usa tror jeg... får mye for pengene der borte nå.

Skrevet

ingen flere som vet hvor de ville reist om de kunne dratt bort 4 uker i mai??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...