Gå til innhold

Stavanger/ omegn her inne?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor selv 5 minutter utenfor Sandnes, er 22 og jobber som servitør...Er nå kommet til uke 5, og er til tider superbekymret, andre tider superhappy=)

Dette blir min første baby, gleder meg såå innmari=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra Stavanger her ja... :-) Er øyeblikk 12 uker på vei med førstemann, kjenner at det skal bli godt å komme over den "sikre" grensen. Men bekymrer meg heldigvis lite, kan ha litt å gjøre med at jeg jobber i helsevesenet selv... :-)

Lykke til!

Skrevet

bor i sandnes, er snart 24år, har ei datter på snart 10mnd, og er nå 5uker på vei med nr to =) jobber i butikk... :o)

Skrevet

Bor ca 15 min fra sandnes . Har en sønn på 2 1/2 . Venter nr 2 i september . Er ca 8 uker på veg .

Bekymrer meg for altmulig....slitsomt ! men men....skal til legen på fredag !

Jobber som hj.pl . :)

Skrevet

Hei. Bor foreløpig på Ganddal, men er på flyttefot litt sørover. Ender opp på Jæren om en måneds tid. er 9+2 i dag. : )

Skrevet

SuperSissel:

Hva er d du vet da, som gjør at du bekymrer deg så lite? Jeg vil oså gerne vite=) blir jo til tider nuts av denne unødvendige bekymringen..vanskelig å styre liksom.

Heldig du er som skal over til 2 trimester snart da=)

Kjekt at d er flere fra samme område, som får baby samme året=D

Er superspennende dette. Kan nesten ikke vente til magen begynner å vokse..snakk om å være utolmodig.

Hvor lenge har dere prøvd da?

Skrevet

Hei:)

Stavanger her:) har savnet litt Stavanger og omegn inne på bli gravid:) Kjekt å se flere av dere her:) Er 28 år. Eller 29 om 5 dager så man kan vel si at jeg fikk den beste bursdagsgave av alle:)

Vi klarte det på 3pp:) Blir vårt første barn:) Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast:)

Skrevet

Er forresten 4+0:)

Skrevet

Hei. Eg e fra Stavanger. E 4+2 i dag. Har ei jenta på 20måneder fra før, så dette blir andremann.

Skrevet

babygullz+positiv test!:

Vet ikke om jeg nødvendigvis "vet" så mye, men en del ting som ang trening, bekkenløsning, hvordan forebygge bekkenløsning, kroppslige reaksjoner i svangerskapet osv lærte jeg en god del om under studiene. I tillegg jobber jeg som fysioterapeut, og må "ofte" berolige bekymrede gravide... :-)

Ellers så er jo sannsynligheten stoor for at det skal gå bra, både med oss og den lille. Og bekymring er ikke bra for noen av oss... Tror kanskje et nettsted som dette bygger litt ekstra opp under bekymringene, plutselig hører man om noe som kan skje som man ikke visste om fra før.

Men, om det er en trøst så er det bare i denne fasen at jeg føler jeg "vet litt". Etter fødselen er jeg stort sett grønn! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...