Crazywoman Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Var HELT sikker på at det var jente(så mye for min kvinnelige intuisjon..hehehe..) Så har bare jentenavn på listen..... Mannen min liker INGEN av navnene jeg liker så håper å få litt hjelp her:) Ps. Har tenkt på bokstavene H og B
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har et fint navn på H til gutt til deg hihi. Halvard. Det heter vår førstefødte.
Tredjemann på vei :D Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hadde vi fått gutt ville nok han blitt navnløs, men det blir ingen slik problemstilling her da! Dvs. jeg hadde noen guttenavnforslag sånn i tilfelle, men ingen vi var helt bestemt på å bruke. Mine forslag var da Filip, Felix, og Petter (ja faktisk,hehe). Lenger kom vi ikke, for jeg var 100% sikker på at det var ei Pernille i magen, og det er det:-) Bokstavene H og B gir meg ingen navn som jeg ville likt kjenner jeg... Men vet om en liten gutt som heter Bo Heine. Stilig navn på en søt gutt, men ikke min stil da:-)
L&J Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Bendik Bastian Brage Benjamin Bård Håvard Henrik Hans Herman Det var det jeg kom på i farta:) Lykke til!
Sikkertforgammel Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Ja!! Herman og Benjamin er mine favoritter og!! Men vi får jente og vi har INGEN fine jentenavn klar!!
prebs Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Håkon Bjørn Bernhard (Og-jeg synes også Halvard er nydelig!)
megh Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Det er jo så utrolig mange fine navn. Men kanskje Heine. Eller magnus, johan, Peter, Aleksander, Elias.
Julispire! Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Hallvar Heine Hans Helmer Herman Bjørn Birk Bastian Brage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå