Gå til innhold

Beste kjærringråd mot halsbrann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å daue. Sist kom det ikke før jeg var 6-7 mnd på vei og ikke ble jeg plaget av det hver kveld heller. Nå er jeg jo bare 4 mnd på vei og det kommer like forbanna hver kveld. Burde seff ikke spise sent på kvelden, drikke brus og ligge på sofaen, men det er så digg!!! Tar altså i mot tips til hvordan få has på det, ikke hvordan unngå det!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, husker jeg gumla en hel masse Love Hearts! Men er kanskje ikke det man har liggende til vanlig... :)

Skrevet

Sitter og momser gaviscon nå, men skal kjøpe lovehearts i morgen tror jeg!

Skrevet

Spise det jeg spiser akkurat nå, IS!

Det hjelper en stund:)

Og melk, nyco, love hearts, gullerøtter, Link (på apoteket)

Ikke drikke brus, fyy..:)

Skrevet

mandler hjelper litt, men gaviscon er definitivt bedre! :o)

Skrevet

Men brus er digg!!!!!

Skrevet

Har akkurat begynt å slite med det samme!!! Helt gruuusomt. Men forrige gang gikk det med en del love hearts. Det er det absolutt beste. Kjøpte noe andre greier på apoteket også, men trengte ikke bruke de;o)

Skrevet

Love hearts funket greit på meg i hvertfall.

Men jeg var ikke kjempeplaget av halsbrann da.

Skrevet

Love Hearts funker bra det, så lenge man bare spiser noen få. Jeg derimot har aldri lært det og spiser alltid minst halve pakken og da har det HELT motsatt effekt.

Jeg har et godt tips, men det er ikke et kjerringråd.

3 glass drikkeyoghurt med kirsebær om dagen. Et til frokost, et før/etter middag og et før du legger deg. Flere ved behov. (det er kun den med kirsebær som fungerer...)

Skrevet

Jeg spiste mandler, men du må spise det med en gang du begynner å kjenne halsbrannen. Da hjalp det veldig på meg iallfall. Også er det jo sunt=)

Skrevet

Jeg spiste boks på boks med titralac, men det som hjalp best var (hold deg fast) å drikke flytende tran før leggetid!! Æææææsj! Men da gulpet jeg tran(med sitronsmak selvsagt) i stedet for magesyre, en klar forbedring. Og da kan du tenke deg hvor lei jeg var av halsbrann, for jeg haater tran!

Skrevet

Jeg hadde masse halsbrann når jeg gikk gravid. Og det eneste som hjalp var melk og pistasjenøtter eller mandler. Ikke sammen da.. Men, det er i hvertfall mitt råd:D

Skrevet

Novaloucid :) det er det bese. etser ikke i munnen som gaviscon. pappa har vært myye plaget med halsbrann og sier novaloucid er best :)

kan og taaes av gravide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...