UngVoksen-over termin Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 livmoren var ikke helt moden enda!! Jeg har 6 dager til termin - og har hatt regelmessige kynnere i 3 timer i strekk - flere netter... trodde virkelig at det var begynt å modnes! Hodet var ikke festet seg (er 3. gangs fødende) og babyen lå litt høyt oppe. Hun kunne kjenne at det var en tapp igjen av livmorhalsen - og at den var fast. Så da skjer det nok ikke noe de nærmeste dagene nei.... Jeg har forsøkt alt mulig... drukket Lakrisrot te - og dermed var blodtrykket mitt steget i dag!! Så det hjelper tydeligvis kun om man er fødeklar i utgangspunktet. Drikker bringerbærblad te - i håp om at det skal gå litt lettere. Har forsøkt det meste - med sex og alt mulig - men nei... altså - konklusjon: babyen kommer når den er klar. Søren og... har liksom håpet at han skulle komme litt før termin - i allefall rundt termin... Kjenner at han jobber seg nedover nå - med stikkende smerter i underlivet - så kanskje har det hjulpet at hun har trykket på livmorhalsen? Kanskje går slimproppen om noen dager? *Håper* Ja ja... kanskje jeg sover bedre om natten nå, når jeg vet jeg ikke trenger å kjenne etter hver gang jeg våkner de neste dagene.... Sukk... :-) Er lei - sover dårlig - har fått vondt i knærne også!! Og ryggen ... og bekkenet... Puh! Sliter på kroppen dette... :-) Håper likevel han kommer til helgen........... :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå