Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hva kan det tyde på? Jeg trente i dag, men måtte avbryte fordi jeg er så dårlig form.. har virusinfeksjon i luftveiene. Jeg har blødd såpass at trusa er gjennomtrekt av blod, men tror det har stoppa nå. Jeg har aldri interessert meg for slike ting før fordi jeg trodde aldri det skulle skje meg. Ingen vet at jeg er gravid heller derfor må jeg være anonym. Noen legge ut på skravle? Pliiis..
overkill Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Dersom blodet var friskt og du har stoppa å blø ,vil eg tru det kan vere eit sprukket blodkar. Det skjedde meg då eg var ni veker. Ring lege i morgon for å få ultralyd dersom du er engsteleg. Du bør kontakte lege uansett for det er visstnok standard prosedyre med ei vekes sjukemelding etter blødning.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg hadde 2 stoooore blødninger når jeg gikk med nr 2. 1 gang i uke 7, andre gang da jeg var ca 11-12 uker på vei. Da var det slik at det rant nedover bena :/ Jeg ble 100% sykemeldt for truende abort. (var til ul i uke 9) Da hadde jeg en blodansamling, derfor jeg blødde. Snakk med legen din om det du Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 1). Hvorfor trene når du har virusinfeksjon i lungene? 2.) Hvorfor gjøre 1 når du att på til er gravid? Herregud da jente! Ta nå litt vare på deg selv da! Riktignok er ikke graviditet noen sykdom, men man skal da ikke gå til den andre ytterlighet å ikke passe på seg selv....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Slik du holder på er det jo ikke rart om fosteret finner forholdene ugunstige - og svangerskapet naturlig avbrytes.... Alt for mange tilkomne mødre som ikke er helt klar over sammenhengen mellom stress/påkjenninger og avbrutte svangerskap. Hører stadig om folk som aborterer i de siste svangerskapsmånedene, og ikke selv forstår hvorfor. Neida, for det kan jo ikke tenkes at det fulle kjøret på jobb, all overtiden osv. har spilt inn.... Biologisk sett er det faktisk så enkelt at om fosteret finner forholdene for dårlige då avbrytes svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Når du sier det sånn så høres det ganske logisk ut... MEN kan det også ha noe åsiat jeg har og har hatt eksamener??? Jeg er skikkelig pressa for tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå