våken_om_natta Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Bare lurer litt jeg, på hvordan det føles når magen begynner å vokse og arrene strekkes. Er det ubehagelig? Og mens vi er i gang: Ble det ks neste gang også, eller vaginal fødsel? Jeg håper selvfølgelig på det siste:-)
fleXibel Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Moren min fikk meg med haste ks og de 3 etter vanlig.. HUn bemerket ikkenoe ang arr og sånn..
It's all about me Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Kan ikke hjelpe deg, men lurer på akkurat det samme. Er nå gravid 16 uker på vei med andremann etter ks på første ) Krysser fingerene for vaginal fødsel denne gangen.
*ale* Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har det. Ikke særlig vondt, men liksom litt drag i arret av og til.. De følger ofte ekstra med når man har hatt ks. Fikk velge, ved neste og valgte å føde vaginalt. Veldig glad for det.. Gikk helt fint..
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jada opptil flere ganger:) Jeg merket at arret ble litt stramt lissom, men aldri vondt. Jeg valgte vaginal fødsel, men det endte med akuttsnitt. Så tredjemann kom med planlagt snitt.
Sylwania Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Har hatt KS for 1 år og 9 mnd siden, og skal ha neste i morgen : ) Jeg har aldri kjent noe ubehag i arret og har ikke fått noe ekstra oppfølging pga arret heller.
adelia*termin 18/10* Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg hadde ks med nr 1 og fødte vaginalt med nr 2. Gikk helt fint det:) Klødde litt i såret iblant men ikke noe mer enn det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå