Gå til innhold

Hvilke klesmerker anbefaler\bruker dere på ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av billige klær som mister farge og fasong etter ungenes harde bruk og 60graders vask. Dessuten hadde det vært greit å kunne spart klær til evt neste mann som ser nogenlunde brukbart ut.

Er litt skeptisk til såkalte motemerker som kanskje ofte kjøpes fordi "alle andre gjør det", men er ute etter god kvalitet og gode materialer.

Alle forslag taes imot med stor takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg at de fleste klær holder både farge og fasong, men jeg vasker på 40 grader, vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Har mye fra H&M til gutten vår på 2,5 år, han går i bhg og er en veldig aktiv gutt. Klærne vaskes mye, men er like fine. Men du er vel ute etter tips i en annen prisklasse... ;o)

Jeg har blitt veldig glad i klærne fra Name It / Exit. De er knallfine synes jeg, litt dyrere enn H&M, men ikke mye. Har mye derfra både til gutten og til jenta på 4 uker. Jeg oppdaget merket da jeg hadde permisjon med gutten, og etterhvert har det blitt mye derfra. Tulla får nok store deler av garderoben derfra fremover.. :o)

Skrevet

Et bra merke som holder seg veldig godt i fasong og farge: Katvig!

jeg har også god erfaring med Lingon og Blåbær, men disse klærne er litt vanskeligere å få tak i. Men de er sinnsykt holdbare.

jeg har handlet litt på nett: www.engulknapp.no

Merker som Ida T og Ei sikke lej kan trygt anbefales :-)

Helt enig med deg i at det er irriterende med klær som slites og blir stygge fort. Også er det vanskelig å få tak i gode, behagelige klær som er fine å leke i.

Håper du finner noe du blir fornøyd med.

Skrevet

Alt jeg har kjøpt på Cubus har jeg vært fornøyd med. Ellers syns jeg Claire.dk holder seg veldig bra, er ikke ekstremt dyrt og virker behagelig for barnet. Men det er vel bare til jente det tror jeg. Av ullklær, er det eneste som er "bra nok" Janus. Det holder seg fint vask etter vask og blir ikke klamt i motsetning til ullundertøyet fra Cubus. Tom&Trine er også bra. Reimatec-dressen er jo en ekstremt god investering da. Ingen tvil om det. Men til min store irritasjon finnes den ikke (så langt jeg har lett) i uni-sex farger. Og det er irriterende når det ikke er kult for lillebror å arve storesøster knallrosa dress... ;-)

Skrevet

Jeg kjøper mye Mini A Ture. De holder seg knallgodt både i farge og fasong, men koster jo litt. Gikk mye i name it før, men jeg skal aldri kjøpe det merke igjen. For en elendig kvalitet. Særlig på fløyelen. Hadde et par ting fra name it i brun fløyel, og etter to vask, var det så stygt at jeg ikke klarte å ta det på henne annet enn i barnehagen. Har også bestillt endel fra laredoute tidligere, men det har også vært dårlig.

Skrevet

Fornøyd med Reimatec, absolutt. Janus ull er bra, og ekstra fornøyd med ullfrottepysjamas fra Nøstebarn, den er super. Aldri redd for at barnet fryser om natta, om hun skulle komme til å sparke av seg dyna en gang...

Ellers har jeg ok erfaringer med H&M, men endel bomullsklær derfra blir litt 'stive' etter vask. Cubus og Kappahl har ok bomullsbodyer. Lindex har bra regndresser (Bamse).

For fine/kule klær som også er ok i pris: Exit/Name IT., som en nevner over her. Kjempefin design og grei kvalitet.

Skrevet

Anbefaler Polarn O Pyret jeg da. Kule klær, som etter hyppig bruk og vask i et år/halvannet ser praktisk talt like fine ut. De har vært favoritter her i huset, og dermed brukt mer enn andre klær. Like fine.

Synd de ikke har nettbutikk.

Skrevet

Jeg anbafaler: Polarn O. Pyret som holder farge og fasong veldig bra. Ida T. og Brubaker er jeg fornøyd med. Ull fra Tom & Trine, Cubus, Janus, Nøstebarn....

Skrevet

så det var ei som lurte på om claire fantes til gutter. brubaker er guttemerket til claire=) ( hette facts før)

Skrevet

Barneklær er så billige å bra i dag.

Handler på kappahl, cubus, exit, h&m , lindex osv, vasker alt på 60 grader, og ikke noe blir formløst eller sånn. ALt er like fint.

Tromler ikke noe da.

Og jeg er snar å pakke vekk det som er knapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...