lillespiren2:) Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei.. Tenker dere mye på selve fødselen? Jeg er i uke 27 nå, men må si at jeg ikke har tenkt så mye på den enda. Leser jo en del, og forbereder meg litt på det som er i vente, men selve fødselen skremmer meg ikke, sikkert delvis fordi jeg ikke vet hva jeg skal forvente meg??
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 er 27+5 og har det akkuratt på samme måte. tenker ikke så mye på det. og det skremmer meg heller ikke . ENeste tanken jeg har hatt er at jeg vil føde.. og prøve uten noe. ellers tar jeg det som det kommer , det som skjer det skjer,
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 tenker mye mer på fødselen nå enn forrige gang. Tror det er at nå vet jeg hva jeg går til. Men vi hadde en litt tøff fødsel sist. Håper den blir bedre nå!
Edelweis Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 tenker mye på fødselen og jeg gleder meg kjempe mye. den siste var en fantastisk fin opplevelse å jeg er så spent om denne kommer til å gå like fint og fort! =)
Bomsedeisi Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Tenker at jeg er litt mer forberedt denne gangen, tenker at jeg skal gjøre endel ting annerledes enn sist med tanke på fødestilling ol. Gleder meg faktisk selv om det er veldig vondt så er det en fantastisk opplevelse.
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Jeg tenker ikke så mye på fødselen egentlig.Men når jeg tenker på den så gleder jeg meg bare. Jeg vet jo at det kommer til å gjøre innmari vondt,men jeg skal gladelig gå igjennom det for lillemann:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå