Gå til innhold

Fødtselen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Tenker dere mye på selve fødselen? Jeg er i uke 27 nå, men må si at jeg ikke har tenkt så mye på den enda. Leser jo en del, og forbereder meg litt på det som er i vente, men selve fødselen skremmer meg ikke, sikkert delvis fordi jeg ikke vet hva jeg skal forvente meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 27+5 og har det akkuratt på samme måte. tenker ikke så mye på det. og det skremmer meg heller ikke . ENeste tanken jeg har hatt er at jeg vil føde.. og prøve uten noe. ellers tar jeg det som det kommer , det som skjer det skjer,

Skrevet

tenker mye mer på fødselen nå enn forrige gang.

Tror det er at nå vet jeg hva jeg går til. Men vi hadde en litt tøff fødsel sist. Håper den blir bedre nå!

Skrevet

tenker mye på fødselen og jeg gleder meg kjempe mye. den siste var en fantastisk fin opplevelse å jeg er så spent om denne kommer til å gå like fint og fort! =)

Skrevet

Tenker at jeg er litt mer forberedt denne gangen, tenker at jeg skal gjøre endel ting annerledes enn sist med tanke på fødestilling ol.

Gleder meg faktisk selv om det er veldig vondt så er det en fantastisk opplevelse.

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på fødselen egentlig.Men når jeg tenker på den så gleder jeg meg bare.

Jeg vet jo at det kommer til å gjøre innmari vondt,men jeg skal gladelig gå igjennom det for lillemann:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...