Milla-baby Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Gutten min på 5 mnd elsker sviskemos, og det er jo flott siden han har litt probl.med hard mage.Men hvor mye kan jeg gi av det, uten at han blir dårlig i magen? Må jeg bare prøve meg frem der kanskje? hehe har forløbig ikke turt og gi så mye... Og hvor mye fruktmos gir dere til de små rundt 5 mnd?pr måltid.
teila Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg vet ikke helt jeg heller, men har gitt ca 1/3 glass en gang om dagen (etter et måltid) og tror det virker bra. Glasset holder jo bare 3 dager i kjøleskap så det er vel meningen det skal spises opp på den tiden i alle fall. Hvis han ikke har problemer med magen så er det kanskje bedre å gi fruktmos eller most banan i steden? Det er også noen med "røde bær" som Bo elsker (og han elsker også svisker) de er riktignok fra 6 mnd.
woo-woo Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg gir kanskje 10-15 skjeer eller noe hvis lillegutt er hard i magen. Funker som bare det! Men er ikke alle det funker like godt på. Men til vanlig får han most banan som "lunsj"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå