lyng Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hvordan regner man ultralyd? jeg trenger hjelp:)
It's all about me Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Skjønner ikke helt hva du mener. REGNER ultralyd???
lyng Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Hvis jordmor sa at jeg var 4 uker på vei vil det si at barnet er 4 uker eller vil det si at det er mor sine 4uker ? skjønner du? litt vanskelig å forklare, en håper du forstår bedre nå
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Når man regner uker er det ALLTID mors sine uker man regner. Et svangerskap er 40 uker, du skal til ultralyd mellom uke 16 og 20 (fortsatt dine uker).
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 det vil si at du er 4 uker på vei... og fosteret er 2
lyng Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Takk takk, da er det greit:) Hmmm, litt vanskelig det her om du skjønner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå