Gå til innhold

Hvordan regner man ultralyd???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan regner man ultralyd?

 

jeg trenger hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener.

REGNER ultralyd???

Skrevet

Hvis jordmor sa at jeg var 4 uker på vei vil det si at barnet er 4 uker eller vil det si at det er mor sine 4uker ? skjønner du?

 

litt vanskelig å forklare, en håper du forstår bedre nå:)

 

 

 

Skrevet

Når man regner uker er det ALLTID mors sine uker man regner. Et svangerskap er 40 uker, du skal til ultralyd mellom uke 16 og 20 (fortsatt dine uker).

Skrevet

det vil si at du er 4 uker på vei... og fosteret er 2

Skrevet

Takk takk, da er det greit:) Hmmm, litt vanskelig det her om du skjønner!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...