Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 er 31+3 idag, våknet idag med mensmurringer å ellers litt uvel.. kan dette være noe spes? litt nervøs
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Huff da.. Mest sannsynlig er det ingenting, bare magen som vokser.. Men hvis det vedvarer og du føler deg utrygg, kan du ringe legen eller føden,... Der kan de gi deg svar, evt ta deg inn for sjekk.. Man vil jo ikke att babyen skal komme så tidlig..! Masse lykke til, håper smertene gir seg snart..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 satser på at de er magen som vokser, den vokser trossalt veldig fort fortiden:p
To tette og ei badehette ;) Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er også i uke 31 og hadde mensenmurringer i forgårs. Det varte fra en kveld til dagen etterpå på formiddagen. Jeg ringte føden for å høre om det var normalt og JM sa at det kunne være tegn på urinveisinfeksjon. Jeg leverte en urinprøve til JM men den var fin. Hun faste JM mi trodde det bare var kynnere.
mine små alver... Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 jeg har også hatt endel mensmurringer i det siste. Seneste i dag tidlig..de kom og gikk...... tenkte jeg også skulle ringe å høre for sikkerhetskyld.Jeg er i uke 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå