Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 er det vanlig å ha det når det nermer seg fødsel??
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 lurer jeg og på.. Hatt masse mensmurringer de siste dagene, pluss kjempe vonde kynnere.. Har bare ikke fått meg selv til å ringe føden ennå.. Vil helst unngå å dra dit på bomtur, tror jeg kommer til å bli veldig skuffa i så tilfelle.. Er 37+6 idag, så begynner jo å nærme seg........
mammantilverdensbestebarn Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg hadde veldig mensmurringer i både rygg og mage hele før dagen gutten vår ble født. I dag har jeg det igjen, så jeg håper det er noe på gang her...
mammantilverdensbestebarn Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 veldig med skrivefeil da.... det skulle stå: jeg hadde veldig mensmurringer i både rygg og mage hele dagen før gutten vår ble født....
~Mita~ Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 må desverre medele deg om at det kan ta litt tid.. jeg har gått med kraftige kynnere med sterke menssmerter i 2 uker nå, og det har ikke kommet noe baby her enda. men det er jo lov å håpe! Jeg har da ihvertfall blitt moden og "tappen" er flatet ut, men ikke noe åpning enda. er 36+4 i dag
sydilla Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Det er en del av modninga. Men det kan ta tid!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 For min del håper jeg det tar laaang tid..er i uke 30 og har både kynnere og mensmurringer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå