Gå til innhold

Endelig skal det skje....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i all hemmelighet på den norske ambassade i Nederland i slutten av juni i år. Vi har vært forlova i en årrekke og sammen og samboere i en årrekke før det. Men nå har vi endelig tatt en avgjørelse av hvordan det skal skje. Det blir bare oss to og vi kommer til å gjøre dette til en romantisk ferie for oss to, og selve vielsen blir bare vår. Faktisk den eneste ferien vi har hatt bare oss to noen gang. Vi gleder oss stort, men gruer oss litt til reaksjoner fra familie og venner etterpå. Heldigvis veit vi at iallefall foreldrene våre kommer til å støtte dette fullt ut. De vil bare bli lykkelige for at vi endelig får forholdet vårt inn i lovlige former he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var dere ville jeg fortalt det til foreldre og søsken i alle fall, men ikke til vennene. Vet i alle fall min familie hadde blitt blodig fornærmet om jeg giftet meg i hemlighet - og det er jo heller ikke noe poeng å holde sånt skjult for familien - synes jeg. Har selv et vennepar som gjorde det slik, etter vielsen sendte de ut mail til alle vennene med overskriften "overraskelse", vedlagt var bryllupsbildet av dem og bryllupshistorien. Må si jeg fikk sjokk, men et positivt ett :-) Alltid hyggelig når noen gifter seg da!

Skrevet

Jeg var i et kirkebryllup en gang hvor vi var invitert til fest etterpå. Og før presten begynner med vielsen så forteller han at paret giftet seg et par mnd tidligere på en ambassade i utlandet, men at de nå ønsket en velsignelse i kirken. Tror det var flere som ble overrasket men tror ikke noen ble fornærmet. Det var jo som et ordentlig bryllup, med hvit kjole og det hele da. Hadde sønnen min kommet hjem og fortalt at han hadde giftet seg i utlandet forrige helg, så hadde jeg nok blitt litt skuffet at jeg ikke fikk noen mulighet til å kjøpe gave på forhånd. Men om det var hans ønske at de skulle være bare de to, så må man jo respektere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...