Gå til innhold

Hersens vaksiner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og er rimelig bekymret, lei meg og sint..

Lillegutt på 19 mnd fikk MMR vaksina i dag (har vært syk de gangene han skulle tatt det før, derfor så sent), og nå er jeg redd for at han skal bli få alvorlige bivirkninger av det. Han har fått rykninger i kroppen og blitt "borte" - ganske likt feberkramper egentlig. Har vært hos lege, men han fant jo ikke noe. Fikk bare beskjed om å holde han under konstant overvåkning og ringe så fort det evt skjer igjen.

Og til dere som evt vil komme med pekefinger og positive ord om vaksiner. Grunnen til at jeg er ekstra skeptisk er at jeg såvidt overlevde etter vaksine selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har vi kommet oss gjennom natten og det har heldigvis gått bra.. Krysser fingrene for at det har gått bra!

Skrevet

Har en bror som ble alvorlig syk av MMR vaksnina og smta lillesøsteren med MESLINGER ( Han var 19mnd da han fikk den vaksina, hun var 5 mnd og mamma hadde slutta å amme henne). Legene NEKTA for det, men da de tok test så slo hun ut positiv på antistoffene mot meslingene... Var noe feil med vaksina. Nå har de bedre rutiner enn før heldigvis. Men blir ungene dårlige så er det urt å ta kontakt med helesøster. Guttungen min fikk feber og ble småsjuk etter hver eneste vaksine, men følte det var viktig å vaksinere uansett, folk reiser mer i dag og sjansen for at noen drar med seg smitte er stor.

Skrevet

Hvordan gikk det med broren din da?

Gjest irismor
Skrevet

Heisan schnuppis

Håper alt er over nå og at gogutten får igjen energien =)

Ring hvis du trenger å tømme sjela litt.

Pernille er hjemme fra barnehagen i dag også. Øynet et håp om å sende henne dit i morgen, men akkurat nå så ser ikke det så lyst ut.

Hun har aue over alt.

Klem

Skrevet

Skjønner at du ble bekymret! tuppa mi skal ta vaksine i dag kl 12.. hun er 3mnd, håper det g¨år bra også...

Skrevet

Det virker som om han er i form igjen nå irisvennen.. Men holder han hjemme i dag for å være helt sikker..

Lykke til sannamin*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...