Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Og når bestilte dere den i forhold til datoen? Var dere på prøvesmaking av flere kaker først?
It's all about me Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Vi hadde pasjonsfruktostekake, den var knall god og anbefales. Deilig med noe friskt og lett etter en lang middag. Vanlig bryllupskake var iallfall utelukket. Bestilte den 2 -3 måneder før, men det var i goood tid. Prøvesmakte ikke flere, bare den for å være 1005 sikker. Kunne ikke gjort et bedre valg, den var både kjempefin og perfekt til et sommerbryllup med en av årets få tropenetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå