Gå til innhold

Åssen bryllupskake hadde dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når bestilte dere den i forhold til datoen?

Var dere på prøvesmaking av flere kaker først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde pasjonsfruktostekake, den var knall god og anbefales.

Deilig med noe friskt og lett etter en lang middag. Vanlig bryllupskake var iallfall utelukket.

 

Bestilte den 2 -3 måneder før, men det var i goood tid.

Prøvesmakte ikke flere, bare den for å være 1005 sikker. Kunne ikke gjort et bedre valg, den var både kjempefin og perfekt til et sommerbryllup med en av årets få tropenetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...