Gå til innhold

svangerskapsforgiftning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blodtrykk på 150/90 og fikk a+ påført på arket mitt i går på urintesten.. i dag syns jeg at anklene mine er blitt stoore. Burde jeg ringe lege? Jeg skal på sykehuset på torsdag for å prøve å snu ungen, ligger i sete. Kan vente å snakke med dem da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er engstelig,så ville jeg ha ringt føden og snakket med dem.de er vel egentlig de eneste som kan gi deg råd.

Skrevet

Tror jeg ville ringt jeg, for sikkerhetsskyld. Svangerskapsforgiftning er mitt mareritt nummer én, så det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite.

Lykke til! :)

Skrevet

Huff......ring heller en gang for mye. Har vært innlagt til observasjon selv, men ble hjemsendt pga stabilt høyt blodtrykk 155/100. Så lenge ødemene holdt seg til bein og hender mente de det ikke var "så farlig", verre om ansiktet forandrer seg veldig. Jeg hadde veldig hodepine, følte jeg var beruset ( som om jeg hadde drukket 1 flaske vin). Var kvalm. Proteinene mine var og bare pluss, men forsvant på de neste prøvene. Blir nøye fulgt opp med BT kontroll og urin- har fått streng beskjed om å ta kontakt dersom formen endrer seg til det verre. Har ikke harr mer proteiner, er 3 uker siden nå. Ble nøye undersøkt med CT>G og ultralyder under oppholdet.Dessuten samler de døgnurinen din for så å måle mengde proteiner, stixene er visst veldig følsomme iflg fødselslegen. Ønsker deg masse lykke til. Ikke bra å være bekymret.

Skrevet

Synes du skal ringe føden/legevakten. Spesielt hvis du har fått mer vann i beina...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...