Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har blodtrykk på 150/90 og fikk a+ påført på arket mitt i går på urintesten.. i dag syns jeg at anklene mine er blitt stoore. Burde jeg ringe lege? Jeg skal på sykehuset på torsdag for å prøve å snu ungen, ligger i sete. Kan vente å snakke med dem da?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 hvis du er engstelig,så ville jeg ha ringt føden og snakket med dem.de er vel egentlig de eneste som kan gi deg råd.
tvillinger_mars08 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Tror jeg ville ringt jeg, for sikkerhetsskyld. Svangerskapsforgiftning er mitt mareritt nummer én, så det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til!
Sunshine26 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Huff......ring heller en gang for mye. Har vært innlagt til observasjon selv, men ble hjemsendt pga stabilt høyt blodtrykk 155/100. Så lenge ødemene holdt seg til bein og hender mente de det ikke var "så farlig", verre om ansiktet forandrer seg veldig. Jeg hadde veldig hodepine, følte jeg var beruset ( som om jeg hadde drukket 1 flaske vin). Var kvalm. Proteinene mine var og bare pluss, men forsvant på de neste prøvene. Blir nøye fulgt opp med BT kontroll og urin- har fått streng beskjed om å ta kontakt dersom formen endrer seg til det verre. Har ikke harr mer proteiner, er 3 uker siden nå. Ble nøye undersøkt med CT>G og ultralyder under oppholdet.Dessuten samler de døgnurinen din for så å måle mengde proteiner, stixene er visst veldig følsomme iflg fødselslegen. Ønsker deg masse lykke til. Ikke bra å være bekymret.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Synes du skal ringe føden/legevakten. Spesielt hvis du har fått mer vann i beina...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå