Trekkoppfuglen Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er 2.gangsfødende, og vet at magen ofte blir fortere stor denne gangen. Men makan da! Jeg er så oppblåst og stor at jeg snart må begynne med mamma-bukser. Er det flere med dette problemet, eller er det bare sylfider her?
dame81 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 hei. jeg også er 6 uker på vei.og er 2.gangsfødende. og jeg oxo er skikkelig opplåst.jeg må gå med joggebukser jeg. hehe:)
Trekkoppfuglen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Da er vi ihvertfall flere. Når har du termin? Jeg har ca.5.oktober, men det blir keisersnitt i slutten av september regner jeg med.
Mama B Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 mannen min sier at han ser magen allerede.. Men legen min sa idag at noen får mage veldig tildig.. tror det er mest jeg som har sluttet å holde den inn jeg da. er 6 + 0 idag
dame81 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 jeg har termin ca rundt 2 oktober jeg da. veldig nærme da. hehe:) kan jeg spørre hvorfor du skal ha keisersnitt? hvor skal du føde hen da? det blir a-hus her da.
dame81 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 har du noen symptomer? det eneste jeg har er oppblåst hehe, mens murringer og begynner og bli ganske trøtt. hehe.
Trekkoppfuglen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har for smalt bekken. Hadde akutt keisersnitt med førstemann etter 48 timer fødsel, fant ut ved røntgen etterpå at jeg ikke kan føde. Egentlig veldig greit nå når jeg vet at det blir planlagt KS i rolige omgivelser. Jeg bor i utlandet nå, men regner med det blir fødsel i Norge. Hvor gammel er ditt barn fra før? Gutten min er 17.måneder. Vi blir flere som har oppblåst-mage-problem!Vi får holde sammen.:=)
Trekkoppfuglen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2008 Fryktelig trøtt, mensmurringer og mulig begynnende kvalme. Sistnevnte er jeg ikke spesielt fornøyd med. Var du dårlig forrige sv.skap?
dame81 Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 har ei datter på snart 4 år jeg da. begynner og bli stor hun da:) jeg var kjempe kvalm i ei uke 14 dager. ellers var alt bra fram til di 2 siste mnd for jeg fikk svangerskapforgiftning. men ellers bra:)
miobell Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Dette er min første, men jeg er også innmari oppblåst til tider. Vært sånn en ukes tid.. Er nå 7+2. I tillegg begynner jeg bli veldig trøtt, mer utflod enn vanlig, tørr hud og periodevis ømme pupper... ikke masse kvalme (kommer og går litt uggenhet) Jobbuksene må jeg gi opp går i stretch jeans og søte kjoler nå...
juliogdesember Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 hei trekkoppfuglen:-) ville bare si jeg kjenner meg så godt igjen venter nr 2. jeg tok fram mammabuksa i dag. ellers har jeg også foreløpig termin 5 oktober. men får nok før, hadde ks med forrigemann:-) så mro at vi har kommet like langt og skal attpåtil ha ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå