Gjest Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 hvordan måler dere temp. fra 100 grader til 50 grader??? kanskje et dumt spørsmål?
Tussa og Sofie Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hei Lollo ) Vi måler ikke i det hele tatt, venter til vannet er passe serveringstemp og putter da pulveret oppi. Det blander seg helt fint på 37 grader også. Jeg har til enhver tid en termos med passe temperert vann ca 40 grader. Ingen spm er dumme vettu!
oktobermamma82 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har kjøp et termometer på clas ohlson. Det funker supert. Men nå har jeg lært meg til å kjenne med fingeren hva som er rett temp.
Moi 32 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg blander kokt vann(vannkoker) og kaldt vann fra springen til passe temp(37 +/- 3-4grader) rett i flaska. rører med skje og bruker denne til å helle vann på underarmen for å kjenne temp. heller av til riktig mengde og oppi med pulver.. (han er 7mnd og trenger absolutt ikke koke alt drikkevann, derfor blander jeg bare med kaldt vann rett fra springen) tar bare et øyeblikk på denne måten, vedlig kjekt kl 05.30 om morgenen og/eller når han er supersulten! kan forresten fortelle at det er ingen vits å kjøpe mme nr 2 har jeg funnet ut, bruk bare nr 1! http://www.flaskeposten.org/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=45#forskjell1og2
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 takk!nå virker det ikke så kompisert lenger:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå