ketchup Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei, jeg så du fikk sent positivt utslag på testen. Jeg lurte på om du har fått noe svar av legen hvorfor testen slo ut så sent? (Hvis du har vært hos legen da). Jeg er 12 dager over IKM og har fortsatt ikke fått TR. Jeg har mange symptomer denne pp, men mest av alt så har jeg bare "følt" at jeg er gravid..Kan ikke forklare det,men den følelsen veier mer enn alle symptomene jeg har, som feks stikkinger i magen, oppblåst, halsbrann, bloduttredelser på puppene, myye utflod etc... Jeg tok test 2 dg etter IKM, og da kom det opp en svak halv strek?? tenkte at da kanskje det var håp, men da jeg ny test 4 og 8 dager etter IKM var de blendahvite... Uff, jeg blir frustrert, har prøvd i 2 år, men denne mnd følte jeg ting var annerledes.. Ja ja, får vel tidsnok vite om jeg er gravid, eller ikke;o) Det var veldig gøy å lese om deg, det gir jo litt ekstra håp;o) Lykke til videre med spiren!
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 hei jeg testa negativt to ganger (en gang før ikm og en gang etter ikm, og testa ikke posetivt før 13 dager over ikm tror jeg..
Suppa med nr.3 i magen Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 forrige gang jeg var gravid testet jeg postivt 10 dager over IKM, men så viste det seg etterhvert at jeg ikke var så langt på vei og at jeg antageligvis hadde hatt eggløsning mye senere enn antatt.
ketchup Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Heisann, og gratulerer til dere! Sa legen noe til dere om hvorfor du testet positivt så sent? Uff, kan ikke dette krysset bare komme da;o)
*Vi blir 5* Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg testet ikke pos før 10 dager over ikm, mange negative tester før dette, 5 eller 6 negative tester over ikm..
*Vi blir 5* Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 ..forresten, jeg hadde også en følelse denne gangen, ville liksom ikke gi meg selv etter så mange negative tester, så gikk jeg til legen,der slo den ut. Kan jo være magefølesen din stemmer! Håper det for din skyld, er jo helt pyton med all ventingen. Jeg hadde forresten en ektremt svak pos test 4 dager FØR ikm...så det var derfor det var så veldig rart med alle de negative.
Lady82 - 3pp Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Hei. Jeg hadde sist mens den 10.desember, så er nå vel en mnd over ikm. Har mange symtomer som veeeldig trett, oppblåst mage, stikkinger i siden og press ned mot underlivet, økt utflod + at jeg de siste dagene har blitt enormt kvalm om kvelden, spesielt etter jeg har lagt meg. Føler også at noe er annerledes denne gangen, føler meg rett og slett gravid. Men har hittil bare fått negative tester. Tok sist en på torsdag og nå venter jeg nye i posten i morgen, så er veldig spent. Leste her at noen har brukt eggløsningstester til å teste seg med og det prøvde jeg i går, 2 stk og begge ble positiv.Så har litt større forhåpninger at testen endelig skal slå ut.. Ønsker deg hvertfall lykke til og håper på positiv test til deg også
ketchup Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Hei Lady82, så spennende! Det er jo veldig positivt at el testene har slått ut! Det blir spennende å høre når du har testet! Det er utrolig slitsomt å bare gå å vente.. Jeg har bestemt med for å ta en cb digital på fredag, for da skal jeg på jobbfest på kvelden. Hvis den slår ut ikke gravid, kan jeg ihvertfall ta meg et glass champange;o) Men håper jo at jeg ikke kan det da.... ;o) Lykke til!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 hei;)beklager jeg svarte så seint, har ikke vært logga på før nå jeg skal til legen på tirsdag så skal spørre da. det er nok hcg nivået som har vært kjempelavt. jeg testa jevnlig etter noen dager etter mensen sku vært der og testene var negative med en gang, 3 stk tok jeg. den fjerde tok jeg 2 uker over IKM og da kom det en svaaaak strek etter 5 minutter. så jeg reina ikke den som positiv. venta dermed to uker før jeg testa igjen, da var det ingen tvil! følte meg ikke gravid så ble kjempeoverraska;) skal krysse fingrene for deg, håper det har klaffa;) etter 2 år så har du virkelig fortjent det!! mange varme tanker og et ønske om lykke til;)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Jeg kjente på kroppen ganske snart at jeg måtte være gravid..... testet meg 4 dager før ikm og ble litt skuffet over at den ble neg. testet samme dagen jeg skulle hatt m. og fortsatt var den neg. Da begynte jeg å tvile litt på instinktet mitt... kunne jeg virkelig ta så feil. 4 dager senere vistes en veldig svak strek, to dager senere vistes fortsatt en veldig svak strek. I går morges tok jeg testen som lyste opp, var bare helt rart..... Har jo visst hele tiden at jeg er gravid, men ble bare helt rart. Så nå er jeg gravid Så rart. Lykke til!
Charla Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Skrev nettopp et innlegg med spørsmål om dette. Dette var positivt:) Jeg er to dager på overtid og fortsatt negativ test....utrolig irriterende. Har ingen symptomer på graviditet og ihvertfall ingen symptomer på mensen, men mensen pleier å komme som på bestilling på dag 29 så jeg synes det er veldig rart hvis den skal være forsinket nå. I morges da jeg våknet var jeg svimmel og jeg har endel vondt i korsryggen....ellers ingenting.......Blir gal! Har prøvd på nr to i 3 1/2 år!
Lady82 - 3pp Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Testa igjen i dag, forsatt negativ test Skjønner ikke dette, er så sikker på at det er noe..Får vel ta meg en tur til legen etter hvert og se hva han finner ut.. Ble skikkelig lei meg, trodde virkelig at det endelig var noe på gang.. Ønsker ihvertfall deg ketchup lykke til på fredag, så får vi krysse fingrene for at det ikke blir noe champange på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå