MammaLykke 08 + 09+ juni 2011 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Noen som kan anbefale noen produkter, uansett hva det er? Er det noe der du er avhengig av, noe du baare må ha? Tenkte å bestille noe herfra, men er ikke kjent med produktene.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 bare kjøpe for å kjøpe der da???
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/136754987
MammaLykke 08 + 09+ juni 2011 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Så bra, thanks! ;o)
Delirium Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Vet du, de har en serie for menn..og der har de en type barberskum som jeg bestiller til meg selv. Det er det beste barberskummet jeg har brukt og det lukter ikke mannete..bare friskt. Holder konsistensen lenge, huden blir myk og jeg opplever at huden ikke blir like sår etter barbering. Ellers bruker jeg en del forskjellig, kombinerer fra alle de forskjellige linjene etter behov..bytter litt mellom bare for variasjon. Mamma sverger til Riche Creme og Serum Végétal produktene, og vi er begge helt avhengige av Grønn te med mynthe fra marokko Har bestillt noen helt nye produkter fra 2008 katalogen..gleder meg veldig til få prøvd dem ut!
semma Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Er du ny bruker, begynn gjerne med mine favoritter som er litt sånn "all roundere". Hamamelis-serien (såpe, bodylotion, shampo, baby-serie etc) - veldig bra. Gode produkter til finfine priser! Elsker også selv Lavendel-fotserien. De har alltid gode tilbud på diverse produkter- så prøv deg frem! (Ps ikke begynn med parfymene, kan bli veldig feil...)
Monique72 Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg bestiller alltid av de stoooore flaskene med dusjsåpe. Særlig den med bringebærduft... mmmm deilig. Var forresten innom Yves Rocher butikken på Champs Elysees i Paris i høst. Delikat butikk, og morsomt å se varene "live".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå