*Drømmer Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Pyridoksin hjalp ikke fort på meg, gitt.. 5 dager siden jeg begynte med det, men ingenting skjer.. I morgen skal jeg ringe til legen å bestille time.. Blir så frustrert over å ikke ha "normal" syklus.. Argh!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Uff, så irriterende!! Håper du får raskt hjelp hos legen:)
Tvilling79 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Hva mener du med at pyridoksin ikke hjelper etter bare 5 dager? Jeg begynte med det på fredag, men skal jeg merke noe til det allerede nå?
*Drømmer Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Di som har prøvd det, sier det pleier å funke etter 2-3 dager...
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg begyndte med de forrige tirsdag - fredag kom TR Blir spennende å se når tid den kommer igjen...viss den kommer da;)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 TR har heller ikke kommet hos meg enda... Har tatt pyridoksin i 5 dager nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå