tonemelone Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 ...gullungen min blir så innmari trøtt i fem-tiden, og jeg prøver å holde ham i aktivitet frem til seks, for så å gi mat og legge ham til halv sju. Men, idag måtte jeg bare legge ham ut for sin siste dupp litt over fem. Og nå sover han som bare det...!!! Sist gang jeg gjorde dette sov han til halv ni, og gangen før der vekket jeg ham litt på ni. Han har begynt på nattesøvnen regner jeg med. Hva bør jeg gjøre nå? Gå ut og vekke ham? La ham sove? Og hva gjør jeg når han våkner i åtte-ni tiden...? Tar kveldsrutinene med grøt, vask og mme? Og hva gjør jeg neste gang han blir sååååå trøtt? Ække lett detta her!!! :-)
Ooni Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Snuppa her har nå fått litt rare søvnrutiner...i går sovnet hun 1815 for natten og i dag sov hun en liten dupp fra 1715 til 1745...og er trøtt nå og. Jeg ville ha latt ham sove en liten stund rundt fem, du kan jo vekke ham etter en halvtimes tid...Og heller la ham være oppe litt lenger enn vanlig. Kanskje...det er det vi prøver på ihvertfall...
tonemelone Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Ja... jeg tror nesten jeg går ned og vekker ham nå...! :-) Himmel, at ikke disse bebissene kan gjøre sånn som vi er vant til...??? :-)
Ooni Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Ja, er det ikke irriterende ;-) ? Hver gang jeg tenker at nå går alt så flott så finner hun på noe nytt å gjøre...som å stå i sengen i 3 timer midt på natten fordi det er så innmari gøy å reise seg....;-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg pleier å vekke lucas etter ett kvarter om han tar en dupp seint, ellers er hele natten rasert om jeg ikke gjør det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå