Gå til innhold

Varierer dere i middager og grøttyper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår elsker middag med søtpotet, kylling og blomkål. Lager en stor porsjon som jeg fryser ned. Det er stort sett dette hun vil ha, har prøvd med andre ting, men det er uten suksess. Blir det for ensidig? HUn er likedan med at hun bare vil ha havregrøt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan lager du den da?

koker du kyllingen? moser du den med mixser?

Skrevet

Ja, koker potet, blpmkål og kylling og moser med litt olje.

Skrevet

Vi bruker bare en type grøt så lenge vi får den men vi blander litt frukt mos i den så det blir forskjellige smaker. Fikk beskjed av HS at det var kjempesmart at vi gjorde for da tar kroppen lettere til seg jern.

Middager bytter vi på en del ja. men jeg lager gjerne så jeg kan fryse 4-5 posjoner når jeg lager noe.Eller fryser ned his vi har igjen rester av poteter og grønnsaker etter en middag. (så har jeg i kjøtt eller fisk når vi skal bruke den.)

Jenta her er mer eller mindre allt eter, elsker alle typer grønnsaker (og frukt) Spiser allt ho har fått av kjøtt og fisk også. Men kylling og kalkun er favoritten.

Ho pleide å elske pasta før men nå foretrekker ho potet middager, helst hvis det er både potet og gulerot.

Skrevet

Varierer litt i grøt (er vel bare to typer egentlig vi bytter på) - men middagsglass varierer vi masse. Han liker heldigvis det meste da , så greit sånn sett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...