Gå til innhold

Dere med flere enn ett barn og samme kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere ofte like ting. F.eks like parkdresser, klær osv? Hehe ser for meg at gutta mine blir kledd i mye likt ;) Synes det er så søtt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes det ser litt rart ut når de ikke er tvillinger..

Skrevet

Nei, tror det eneste plagget de har som er likt er to supermann t-skjorter de har fått av mormor..

Skrevet

ja, mye likt, men de vil det selv også :)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilket kjønn den lille i magen er, men uansett er da h*n og førstemann forskjellige individer.

Hadde jeg fått tvillinger hadde jeg nok kledd de likt innimellom for moro. Men å kle barn med over 3 års mellomrom likt ser bare teit ut.

Skrevet

Skal ikke tvinge de til å gå med samme klør, men hvis de vil ha likt ser jeg ikke helt problemet, og de skal selvsagt få lov til det. Men eldstemann har jo kanskje litt andre "helter" enn lillemann

Skrevet

Her i huset funker det ikke med likt tøy til gutta mine. Hadde det vært mulig så hadde nok det vært stor stas. Det er 10 års aldersforskjell på gutta mine så det sier seg vel selv at det ikke er så mye likt å velge mellom for dem.

Skrevet

Hender jeg kjøper nattdresser og bodyr som er like...men ikke noe jeg gjør bevist nei. De får endel likt i gave... 1 1/2år mellom mine...synes det i grunn er helt greit når de er bittesmå. 2åringen synes det er stas når hun og lillesøsteren har på seg like klær..

Skrevet

Samme som ugla, har 1.5 år mellom mine jeg også, hender jeg kjøper selskapstøy og olabukser likt.

Ellers så matcher de ofte godt da, med plagg i samme fargetoner.

Skrevet

Nei, ikke annet enn at de har like finklær. Kjøpte lik skjorte og bukse før fotografering i november.

Vil helst unngå at de er like (2 år mellom)

Skrevet

jeg kjøper en del likt tøy til dem, skiller bare 12 mnd. så litt tvillinger blir dem... Er selv tvilling så synes det er litt stas når jeg kan kle dem likt. Kommer nok ikke til å gjøre det så mye når dem blir eldre da. er bare 5 og 17 mnd nå.

Skrevet

nei syns det ser tullete ut egentlig...

Skrevet

Nei helst ikke for minste arver jo mye av mellomsnupp.....så blir jo lei hvis ungen skal ha de samme plaggene i flere år. Noen ting kjøper jeg i samme serie, f.eks kjole til den ene og knebukser til den andre i samme print/stoff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...