Gå til innhold

Treff på Kongsvinger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som kunne tenke seg å være med på treff onsdag 13. februar kl 13 på Dolly Dimples?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kanskje det! :) Det blir forresten treff på skarnes på fredag. Tidspungt foreløbig usikkert, men tror det blir rundt 12. :)

Skrevet

elverum er jooo mye bedre sted da:P

Skrevet

Takk for info om treff på Skarnes også:) Får se om jeg rekker det. Jobber på vinger, og er egentlig ikke ferdig før kl 13.

Skrevet

Det rekker du fint! :) Vi blir alltid sittende i lang tid å skravle! :) Blir på fredag på caferiet klokken 12. :)

Skrevet

Kan forresten ikke være med på onsdag. Får mamma på besøk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...