NemiW og Ravn Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Noen som kunne tenke seg å være med på treff onsdag 13. februar kl 13 på Dolly Dimples?
mor.monsen Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Ja kanskje det! Det blir forresten treff på skarnes på fredag. Tidspungt foreløbig usikkert, men tror det blir rundt 12.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 elverum er jooo mye bedre sted da:P
NemiW og Ravn Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Takk for info om treff på Skarnes også Får se om jeg rekker det. Jobber på vinger, og er egentlig ikke ferdig før kl 13.
mor.monsen Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Det rekker du fint! Vi blir alltid sittende i lang tid å skravle! Blir på fredag på caferiet klokken 12.
mor.monsen Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Kan forresten ikke være med på onsdag. Får mamma på besøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå